Jelen kiállításomon festményeim mellett digitális szobrászat technikával készült munkáim és fotóim is bemutatásra kerülnek a Szentmihályi Móricz Zsigmond Művelődési Házban. Ezek a különböző képalkotási módok ütköznek, de ugyanakkor szoros kapcsolatban is állnak egymással.


Dante világa ihlette a pokolban sínylődő kígyóembereket feldolgozó munkámat. A Roncsok között deformált fejű alakja fizikai és szellemi gyötrelmeket kénytelen elviselni. Krisztus átvilágított testét alulnézetből látjuk,
előtte a keresztfán hosszú repedés keletkezik a bevert szög hatására (Felszögezve). Longinus római katona lándzsája a mellkasba fúródik és ugyanakkor felénk is közelít egyszerre. Sorsközösségre hív.
Pokol. Szögek. Lándzsák. Golgota régen és ma.


Megtisztulás című festményemen a szikla motívumról a mélység felé nyílik meg a tér és az örvénylés szívó ereje. A személyiség széthullása foglalkoztatott a Kettős én címűn. Lehet-e Arctalanul létezni tettem fel magamnak is
a kérdést egyik olajképemen. A Felhő-tenger találka tágas terében az égbolt és a víztömeg fölött lebegnek fehéren az örök változás szimbólumai.

Fotóimon törekszem a feszes komponálásra, a szűkített tér kifejezésre, motívum kiemelésre és festői hatásokra.

A víz ezer arca tájkép ciklus darabjain különböző fényviszonyok között jelenik meg a folyó, a tenger és a tó. A hajók, hidak, őszi lombok, vonuló felhők izzó és tompa színei ezekhez kapcsolódnak.
Ismert műveket értelmeztem újra a parafrázisaimon. A festő áll az óriás fa előtt. Megtalálta a nagy motívumot.
